大個仔係我~(2)

四月一日愚人節,作為愚人既一份子,當然要打埋”大個仔係我~(2)”去賀一賀佢啦!

上回(http://panghenry.xanga.com/720737378/%E5%A4%A7%E5%80%8B%E4%BB%94%E4%BF%82%E6%88%911/)講到CE頭果五科,本來諗住打埋之後果五科,但係心諗其實科科都係差唔多既啫…..咪又係溫書做PP然後滕滕震咁去考CE,所以都係Skip it la…….(藉口……/口)
好,直接跳去打算入恒商果Part喇……..
=========================================================================
記得考完Maths對完答案頹完之後………第一個念頭就係”AL唔可以再懶落去”!!!
果時心諗:”成年Form 4 至 Form 5中都係度Hea……..如果想當年有努力過,家陣就唔洗咁喇………”
但係又知道自己成日得把口……..齋講唔做,靠自己去努力就一定沒可能,所以就覺得一定要有D外在因素約束住自己……
 
外在因素……..
-屋企人? Mammi 淨係照顧住細佬已經勁忙……not likely…….Daddy 一兩個星期先番屋企一次….impossible
-朋友? 識親既大部分都係一樣咁大……A-Level果陣個個都係泥菩薩…….到時咪盞攬住一齊死-3-
-女朋友? 咪玩…….女仔都唔識多個=-=””
-補習? 當時係培正既我未相信”補習”呢回事住……..所以Rule out 左
-鐵鍊? 可能得既……………………………………..如果有變態心理學呢一科AL考既話=口=

當時諗極都諗唔到有咩外在因素可以管住我呢個懶人…….直至有一日,唔知睇報紙定上網時睇到”恒生商學書院”呢間學校…….BINGO!!!!!

成間學校咁大個Authority仲管我唔到? 如果真係俾我入到恒商既話,跟住全級三百幾個有心讀AL既同學讀書……..懶極有限掛…….好,就咁決定喇!!!!

咁樣,就令一個由培正幼稚園開始讀起,到培正小學,再讀到培正中學既學生離開母校…….

其實,諗番……呢個係咪一個錯誤既決定呢?……………..
錯?唔可以話係錯………
岩?又唔可以話係岩得晒……….
但係點都好,呢個一定係一個好大膽既決定……
細細個岩岩識行多兩步路仔就入左培正
直到開始識字,識同人溝通(唔係溝女-v-)
到開始識諗野,識自己去SuperMarket買野食,識用電腦,識去對面九龍公共圖書館借書…….一切一切都係係”培正”教我既

培正有幾大,我既生活圈子就有幾大
我當時絕大部分既朋友,甚至所有最Close既朋友,全部都係”培正兒女”……
我既世界唔大………只係係培正附近既何文田廣場去到旺角地鐵站,再遠D既都唔識
柴灣同大亞灣,北角同北京,佐敦同米高佐敦……對我黎講都係”我間學校”之外既野
唔識,亦都沒需要識,因為我既圈子淨係係培正……..
所以其實離開培正都真係一個好      Bold      既Decision…….
Anyway, 唔做都做左
後果,有好有唔好…….
好既就見識多左………真係好似鄉下人出城咁……..
衰既都有……總之詳細既野遲下(下篇/下下篇)先再講
===============趕住係愚人節之前Post,所以咁短都Post住先 (8 ===================

Standard

13 thoughts on “大個仔係我~(2)

  1. 陳在思: 我短短一篇野打左個幾鐘……..好大原因係因為要搵圖XD小丸子:Sure過Sugar La……Btw 點解你地可以Reply得咁快=-=””D男仔去晒邊……../3

  2. wonderful entry and very cute cute photos=] love themthere’s no Right OR Wrong Decisions which depend on how you think about your decision..i am so glad you have this chance to meet people outside the pcms…i believe it will truly make your life become more fruitful with wonderful experienceVery inspiring piece of entry i like that

  3. 看了你的”大個仔係我”系列, 明白了一些未解謎團, 你得確比我想像中長大了一點(基於我不太認識你的想像), 但還是看到你不懂世情人心的一面! 是什麼… … 到你36的時候再談吧!

Leave a Reply

