Thank you note(1)

對唔住……打打下”大個仔係我(2)”既我要停一停……..

因為我收到好多句生日快樂XD 所以希望係度覆番晒佢地

排名不分先後
=====================================================
肥豆豆& mum:
豆,雖然我地一兩個星期先見一次,但係我明白………..
我明白你對屋企既付出,我明白你對屋企人既愛,我明白你工作有幾辛苦………..
我們以前成日係夜晚傾計,但係依架我開始忙,開始攰….希望你會體諒………

媽,多謝你一直以黎對我生活上無微不至既照顧,接送……..
爸,媽,我好多謝你地一直以黎支持我既所有選擇…….無論金錢上,精神上,行動上,你地都永遠Stand By me…I love you papa & mama

小魚—-one of the best friend of mine,

多謝你陪左我行左人生最開心,成長得最多既一段路程
雖然我地空間上物理上係分開左……
但係我相信我地遲下會繼續行埋落去!
btw 希望你可以follow your heart 同埋 pursuit your dreams…….願”主神”與你同在xd

馬子——one of the best friend of mine,

識左你咁耐……你一直係度”進化”
由肥仔變瘦仔
由淨係識讀書開始變得多方面發展
由V.Nerdy變到……XDXD
希望你可以繼續”進化”,變得更強喇!

譚龜—–one of the  best friend of mine

Em…….I better translate it into English XDXD
You are one of the most appreciated man I have even met……
Yes, you’re always the kind of person that I would like to be
The one who will wear no disguise
The one who have no fear
The one who is unique and not influenced by the others…..
You’re the one with really strong characteristic and that makes you special….
Keep it on & may the force be with you!(Sorry…..coz I have really poor English standard XP)

師父——Master Wikkia

You’re the best master that I have even met……hope that you can pursuit your dream and have a perpetual relationship with 師母XD
Btw, thank you for your enthusiasm and effort that put on me…… Hope that we can reach the peak together after A-level exam !!!
Freestyler….Rock the microphone!

關節—–The first friend I met in DBS

你係我係DBS第一個識既好朋友…..
多謝你一直以黎咁關照我呢個新仔
雖然我地相識唔耐….
但係老實講句,我同你既friendship 真係仲close過某d已經識左好耐既朋友…..
希望大家AL一齊努力!
Btw……from the perspective of a outlander, I can see a difference between you and the other DBS boys…… preserve that and once again, Let’s fight for AL!!!!

O咀
多謝你陪左我過”小朋友”既最後一個鐘
我亦都好慶幸有你呢個咁accommodating既朋

友….
出左培正,識左好多人,見左好多野
終於明白到其實香港地真係沒咩咁熱心既人…..
雖然我明白有時,付出左沒回報係幾Hurt……
但係That’s what makes you special and i believe that everyone’s gonna remember even time passes
加油呀Keep住呀!

Btw…….If you feel tired or somewhat depressed, try sleeping XD

=========================================================================
少少野……咁就打左成個半鐘=-=”

唔係度既人唔係我唔重視你……只係周公太強……打到我就黎沒晒HP XD

下下次再打番

下下次?點解唔係下次?

Errrrrrrr…….因為好多人催我寫”大個仔係我(2)”

所以唯有將Thank you note 推後xD

P.s. 黎緊既將會有:
旦-Guz
伯爵
KS


彭家兩姊妹
Aaron Tang+Tommy Lam+Jo Poon神+Jason Leung
肥戴
呀森一族
沙林毒氣+長髮Jeremy
Bosco+Kim
小丸子Shermon
Sugar
Janice

Ryan Kwan
鍾雞脾
Mon+元甲+家燕媽媽
天才Eric
Secretary Lam
小銓子
Alex Chan哥哥
彭安迪

Joshua

咁長…..可能下年都未打得晒xd

Standard

6 thoughts on “Thank you note(1)

  1. 衰仔, 睇你都唔會打架啦..xdd不過好搞笑, 見到”哥哥”兩隻字, 感覺後生左~ 嘻哈, 我尾三咪要等下世先見到你打咩…^^anyway, 你買了我個lucky number 没有?

Leave a Reply

