呢個假期做左兩份工(唔計跳舞出Show果D)

第一份:
職銜: PCMS Form 1 English Induction Camp Helpers……簡稱湊仔
地點: PCMS F302
時間: 兩星期,朝九晚四/五
工作: 負責Crazy Time,,,,,,,即係玩遊戲=v=

其實我中一果陣都有參加呢個English Summer Camp…..當年係Alex Li教
唔係太記得果時做過D咩,淨係記得成個Camp都好開心好開心
今次做義工,都可以叫做一個首尾呼應掛…..
路人甲: 嘩…..個首尾呼應咪成五年咁長!?
我:沒錯!呢D咪叫做”手尾長”囉!

哈哈哈哈哈
哈哈哈

=========
第二份
職銜: 世界女排大獎賽 IT Support (個名幾型-v-)
地點: 都會海逸酒店/紅館
時間: 一星期,朝九晚十/十一
工作: 搬下電腦,拉下線,插下電掣,裝下軟件
好處:
1.有時有免費既自助餐*v*
2.比賽前果幾日有三分一時間可以Hea
3.有免費世界女排練波+比賽睇
4.成個IT dep.都係自己人
5.有校園趣事聽
6.有冷氣嘆

壞處:
1.朝九晚十/十一…….長過七十一
2.食無定時(十一點都未食晚餐)

總括黎講,除左工時長左D之外,呢份工真係可以媲美澳洲大堡礁果份絕世好工!!!

   
 
=========
以下呢篇野係俾自己睇……..睇唔睇悉隨尊便

由係四月幾五月就俾人知道晒我想入恒商既事之後(明明一開始淨係同過一個人講…….)一直到依架,
我成日都俾人問點解要入恒商唔番培正(或者係問點解唔愛校=v=)…….
我通常都Errrrrr左佢或者答我想入商科之類就算(我連商科都唔知係咩蕉……….點會因為想讀商就入恒商呢=-=”)

但係其實背後既原因係因為我連自己都唔知點解要入……..直至到依架,我間唔中都會迷茫下…….
就係因為咁,我希望藉住呢篇野黎整理一下自己既思緒,廢事下次又話因為想讀商所以入恒商XD
以下D野睇唔明唔緊要,因為真係俾自己做番個Record/Reorganize

培正:
*1.有好老師有老死有熟悉既社交網絡
*2.有自己真正鐘意既科讀(PhyChemBio)
一直以黎理科既成績都算唔錯,包括校內校外
*3.科學英才精進計劃—一等
4.科學青苗
5.HKOI Bronze
*6.PhyChemBioCITMaths A
*7.出黎可能做到自己想做既醫生/Lab.
8.應該做到級社職員     掛
*9.係培正讀一定會撥到時間黎跳舞
10.係培正既成績衰衰地都有中上   掛
11.話晒都係由培幼讀上黎……..讀埋佢,好頭好尾麻
12.沒讀過商科,相對上蝕底

恒商:
*1.   話我自私又好衰格都好…….其實我係培正下左好多承諾,好多其實我其實沒能力實踐既承諾, 因此我入左恒商既話,就可以擺脫呢D枷鎖……..
*2.   入培正,絕大機會我會Hea左個AL佢…….就好似我Hea左個CE咁樣……..
     但入恒商,我有信心可以好似葉凱銘咁勤力!
*3.   入培正,絕大機會我會繼續做我既貓頭鷹…….上堂訓,半夜打機
    入恒商,聽人講專心讀書既人會由放學讀書讀到十點先做自己野跟住訓
    | 可以 | 調番好我個BioClock
*4.   老豆提我既 : 我鐘意Challenge
*5.   有機會入Hostel,可以非常專心讀書
6.    有機會入Hostel,可以避開細路
*7.   戒頹,一洗頹風
8.    聽幾個長輩講 : 香港作為一個國際金融中心……邊行係HK最吃得開?唔洗講啦…..細姪
*9.   識到D有遠見智慧既勁人,希望唔多唔少都學番D野 (目前識2個,2個都係差唔多年紀……一個係恒商,一個中英拎5*,仲要係Straight 5*…..屈晒機,佢次次講既野都幾有啟發性)
10.   有機會入到Hostel,可以學自己一個人長時間生活
11.   方”隊長” : 培正D人其實好好人好Nice,如果有機會出下去,見識下個社會,都不失為一個增廣見聞既好機會
半粒*12.   A工廠,出黎AL
13.   個個讀緊U既都話Business果邊D人大部份都好功利,搞D Function好聽就大陣象,唔好聽就霸道,其他系都唔係咁Nike……..同我一樣咁邪惡XD
*14.     唔想再做井底芝娃XD

好! 有咩諗到就遲下再加………………..將D野打左出黎之後,希望會令自己條路清晰D啦!
====================================================================

Standard

16 thoughts on “

  1. 我竟然係第一個留CM…哈哈!睇你呢d野我都有少少同感有時真係自己都唔知自己諗緊d咩.無論點都好‧既然都揀定左就加油啦!!

  2. 魚 : 放心唔係你爛Gag后 : ……有同感都係一件好事,但係…….你D數學….XD日朗 : 係既師兄!太古 : 沒d咁既事/吠炒 : 去恒商頹其實都幾型xdjOYCE : 喵-V-咁好彩俾你見到,仲唔快D買六合彩!銓 : 所以我咪特登攬多D囉XD新地 : 有時d野….大家明既……XDXDXD

  3. 其實真係會吾捨得henry!(又吾比番紀念冊我!!!)anyway我覺得henry大個左會好有作為所以係恆商要努力la!決定左就要一直向前行la反正都無得番轉頭gala..要番黎探培正!

  4. 的確,這個世界真係好多勁人,我同你都係其中一個,只係我地的”勁”唔一定係一般人眼中重要的範疇。雖然話人地未必覺得重要,但係如果冇左我地擅長的技能, 大家總會覺得少咁d野。當我地看到世界之大,見到人地好勁,我地要欣賞、要學習,但不可強求,更加唔好因為自己唔及人地而自卑。因為每一個人都不比別人差。 改善不足之餘,更要學會接受自己。與其羨慕人地有個A,不如發掘一下自己攞A的潛質。=]

  5. 話說亨利你仲差我張紀念冊-v-” 就係咁樣去左去…咁我張紀念冊點算-0-“”吾捨得都有d ge…不過最重要係搵到自己對咩有興趣, 想讀咩, 想做咩.. 吾好混混噩噩:)得閒你學校放假就返來培正搵我地啦, 有gatheing 預埋你xdd

Leave a Reply

