好耐沒登入過Xanga,,,,,,差D連密碼都唔記得,,,,,試左2,3次先搞掂=-=””””

 
終於買到Entertainment Weekly # 1021~1022

Robert Downey Jr. 做Cover~仲要有Joker,,,,,,Un頂able

====================================================
雖然買到EW,但係沒想像中咁Delighted

Econ UT 24 / 35 ,,,,,,, 應該沒人低得過我啦掛,,,,,,

好似連端木都3字頭(幫緊Miss Kwok派野,聽唔清楚),I got F___ed up

前後左右都3字頭2字尾,,,,,,Ks話沒溫過都31,,,,,,,咩事呀S Pole你

明明上次仲係全班第一串__ __ 咁,

日訓夜訓,抵你死
=====================================================
哩排日日至少訓10個鐘,,,,,,咪話溫書,功課都做唔到,更莫論HKOI…….

個個搞掂既功課我未做,,,,,,,個個溫好書我就半頁都未睇

連電腦我都沒掂過3日,,,,,,,,

呀爸呀媽成日問我係咪有咩病,唔係點解會日日都訓咁耐

老實講,我都答佢地唔到,,,,,,日日一番到屋企都好似周公上身咁

一訓訓到第二朝,

起身沖涼著衫衝出門口,例行公事

咬住蛋治做功課,家常便飯

成績下滑功課求期﹐我都沒扶

======================================================
睇醫生?遲下先啦,,,,,,,,

唯今之計,一字記之曰:啡~
======================================================
咖啡當水飲,紅牛當補品xd

好爛=-=””好,熄燈訓覺~

Standard

9 thoughts on “

Leave a Reply

