連續三日通頂打機=-=””””

直情可以用廢寢忘食黎形容

睇黎,我好快會暴斃,,,,,,,,,,,,
======================
好,入正題,一年一度既貼成績表又到啦~


嘩~個光頭仔係邊個黎架!

貼錯左=v=哩張先岩

睇番張相先發現我今年原來本身係個Prefect=-=”””

真係唔睇都唔記得哩件事,,,,,,,,

不過今年真係頹爆,,,,,,

其實年年派完成績表都覺得自己應該頹沒可頹

點知下一年既生活會仲頹過上一年既生活,,,,,,

希望今年唔會咁=v=

唯一比較特別既係,今年個人變左好多,,,,,,,,

真係可以話係轉捩點,中四之前開始熟我既人大部分都察覺到,,,,,,,

多謝某人教左我咁多野~                                                 A Painful Lesson

=======================
?    O p h e    ; > 說:
點解你今年拎得2個獎學金

俾人串T.T
======================
發現左一樣野,

原來進步獎既獎學金係可以多過第一=-=””

所以睇黎下年我應該拎進步獎,,,,,,,,,,

噢~不對不對~

應該係上學期考個全級第尾,下學期考個全級第一

進步獎同第一同時拎晒xd
==================
尋日同呀Ray由1230傾電話傾到0330,,,,,,,

傾左超耐,好耐未試過咁樣同人談心

但係獲益良多

仲多過益力多XD
==================
我有幾套戲(Wanted,HanCock,etc.)由12月開始等起,

諗住一上映就去睇,,,,,,,

點知佢家下就黎落埋畫,

我都仲未睇=-=”””

只好說一句,,,,,,,,,,,

壞旦萬歲~XD

Standard

14 thoughts on “

Leave a Reply

