唉~

係Msn搵唔到人傾計,唯有搵日記小姐同我吹水T.T
==============================
哩幾日呀媽日日都係咁問我

“呀仔就黎考試囉喎,,,,,做咩唔溫書?”

我總係答佢

“得啦,,,,,,溫緊中文作文”

然後繼續睇小說XD

查實,呢幾日除左沖涼食飯我真係好似沒咩落過床,,,,,,,

真係十足個頹青咁

都怪九把刀,,,,,,作丁小說咁鬼好睇

如果我唔係要係咁電腦DL丁小說落手機度,,,,我估我都唔會開機

睇黎我都係同張床六神合體左T.T
==============================
呢四日總共睇左9本九把刀,,,,,,,

8本係Sad Ending,,,,,,,,最尾果本個結局係估估下,,,,,,,,,

九把刀活像鴉片般,試一下就會上癮,經常有戒掉的念頭,卻總是沒有戒掉的決心。

Standard