20/3

去左譚龜屋企過夜~

去到之後就打機,打完就食,食完又訓周而復始=-=””

This Is What A Life Should Be !!!
====================================
坐地鐵番屋企果陣,

情人Sd個Message話我聽:    撞到我地班入面既某人同校內某位同學一齊行街~

我即刻飛過去探過究竟,跟住去到之後發現原來仲有一對*0*

名我就唔講啦……廢事比人追殺

但係我只想提提事件中既2對人:

如果你地唔想成日比人撞見既話就咪去d咁多培正人既地方啦=3=
====================================
19/3

今日流左4次鼻血,

睇黎係前夜通頂+病+爆食藥既後果…….

這大概是因果報應吧=3=

Standard

11 thoughts on “

Leave a Reply

