新位……中間果行第一個=====>對正老師………VIP位

幾好~可以訓練我擘大眼訓覺既能力
==============================================
今日番港大OI Training…….自己係度做Assessment……又沒聽書=-=””

番完之呀媽打黎話拎左成績表,如下 :

音樂:173/241 (Yo~這才叫合理)
聖經:116/241 (合理)
中文: 67/241  (星左聆聽同埋說話,但係有作文頂住……神奇……但係竟然沒跌出150……這個更神奇)
經濟: 20/153  (我最最最擔心+唯一有溫過書既一科……20……喜出望外)
英文: 17/241  (不合理……我英文才沒有那麼好)
體育: 16/241  (Sit Up 屈番黎的)
附加數學: 13/132 (根本係鬥小心……如果考試難既話…….我一定差好多)
數學: 10/241 (As Same As A Maths.)
化學: 7/132 (沒溫書……抵死)
綜合人文: 4/55 (莫名奇妙的一科……最沒把握……)
生物: 3/132 (唔串生字呀拿……唔做功課呀拿……..唔溫書呀拿……抵死)
電腦: 3/132 (學如逆水行舟,不進則退……的確好像沒有進步過………)
物理: 1/132 (考試低TC 12分……但係竟然…….第一名=-=””拎左都唔光彩……)

合理的是,我是勤學生。不合理的是,我有81.14加權(我不值這個分數)
合理的是,我想我頹了2年,應該要開始發奮了。不合理的是,我發奮的目標是BreakDance……
===========================================================================
去Sr跳舞~

勁開心~因為除左重拾番大部份舊既感覺,

我仲練多左幾招新招*v*

練到新野果陣真係開心過聽到Econ 排20 幾倍!!!!!!

但係因為係港大上完Training之後,直飛去屯門跳舞

只好著住牛仔褲腰帶跳,最後整到條腰瘀晒………
============================================================================
I Do What I Like , I Like What I Do
Thanks For Your Merciless Which Makes Me Regain My Consciousness

Standard

11 thoughts on “

Leave a Reply

