16歲~可以入機舖XD

多謝好多人同我講生日快樂(尤其係Shermon,Jackie,Shan Etc. 同我講左勁多次果d人XD)

仲有好多謝小魚,馬子,KS,FakeAss 送比我既變形鞋*0*

超感動~
============================================
CCC@港大

CCC既Junior比我想像中容易好多……..

3個鐘Time Limit…..1個幾鐘做完……之後畫畫畫左個幾鐘=-=””

之後食晚飯果陣大So話上年AMaths同埋Phy第一果個咩咩聰因為英文唔得所以留級……..

睇黎……….我下年可能要番番中四XD(我中文有2粒星=3=)

============================================
科學英才Stage 3 @中大

分組…….入左基因食物果組……..

Very Lucky,因為有8個人揀基因食物…….但係得4個Quota…..我竟然入到…神奇=3=

但係仲神奇既係個Project既 Equipment 超貴……淨係一塊唔知咩玻片都成千蚊Orz…….

希望我唔會唔小心打爛野XD

=============================================
又放大假啦~

又係時候放棄一下學業,跳跳舞啦XD

上個聖誕假因為某d神奇既事故,所以無去跳舞

但係睇怕今個假期應該沒事掛XD

好!!!加油加油~跳舞跳舞^^

Standard

12 thoughts on “

Leave a Reply

