點解培正有得Drop IH, 但係沒得Drop Econ……..

我未試過有一科係會搞到我好傍惶……..

如果其他科既成績差……最多唔開心一陣

訓過覺就會咩都唔記得…….

但係今日個Econ Test 真係搞到我好低落…….

訓下訓下突然札醒…….醒左之後好想逃避現實……又訓番

我都未試過咁消極……..

由幼稚園到中三

咩科成績差我都唔會唔開心

因為我知道係果D科拎高分既方法

例如:中史西史…….只要你可以將課文隻字不漏咁背番晒出就包你全級十名以內

          數學電腦PhyChemBio……..只要你做熟個Pattern就得……唔係點解D人話做晒10年Past Paper

包你咩都A到

由細到大……..只要我努力,一到咩都追得番

數學炒……..下次小測做多幾條……成績一定會爆番上去

Chem炒…….背番好d元素就咩都搞掂

咩科只要肯比心機…..一定會有Good Result出番黎

但係Econ唔同囉!!!!!我都唔知點解………..

係中四入面….我唯一有用心溫過既科目就係Econ……..

我會好認真咁睇自己錯咩…….睇D Model Answer點寫

我會自己會重新做一次……..做到自己識晒為止……..

但係D成績一次一次咁話比我聽……我幾努力都沒用

結果都係炒………

今日佢問咩孔雀石綠魚同魚餌既關係

我答聯合需求囉

我唔係沒溫書…….我唔係搞唔清引申需求同聯合需求

而係我諗D人會買D孔雀石綠魚黎養囉!!!!!!!!!!都唔知我搞咩…….

個個都識……係得我唔知點解會諗到D怪既出黎

個個都做得切,,,,,,,係得我做唔切…….

個個都話Econ好易…….係得我理解極都理解唔到

好Down呀……….唉

因為Econ…….我第一次想搵人幫我補習…..

因為Econ…….我第一次想放棄學業

因為Econ…….我第一次想轉校!!!!

既然培正沒得揀………..咁去其他學校囉……….

不過我當然唔會咁揀………….

只係我自己成個人頹晒

ECON呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Standard

20 thoughts on “

  1. 其實呢…做多幾次測驗每次錯ge野問返明唔好太緊張個成績
    統測呢係用黎錯然後學野如果唔係有統測就唔駛要考試啦考試才是用來拿分的
    另外…..魚那題我也應該錯了 = =”我也是假設人們會養毒魚呢xd

  2. 真係好服你咁強的 , 你有你既讀書方法 ,heee , 可惜未必岩我 . 不過努力係大家都需要的 ^^ 加油呀econ.我都攪唔掂呢科 … (唔單只呢科)
    努力 =)

  3. 個個都話物理好易…但我理解極都理解唔到…你可說是天意弄人我們皆是香港教育制度下的犧牲品讀什麼科也沒選擇正如我們是培正人中四唔係文就係理….永無文商,理商…挫折有可能會激發你的小宇宙,爆發更大潛力,衝破難關但也有可能令人長期的頹喪下去….不想步我後塵的話便選擇那條抵抗路線吧!總有人是幫到你的!(引用)縱然油價高企,但我也會駁命比油你

Leave a Reply

