好開心呀!!!!

尋日Break Dance新手賽入八強(原本25隊)果陣先出局

絕對係出乎意料之外x10000倍HAHA

因為參加Le個比賽既人都係有番咁上下既舞齡(1,2年)

但係我就淨係玩左1個月

唔係第1 Round比人踢出局已經係十分幸運

比好多人讚我打翻好勁

但係佢地個個都話我沒Style

所以

我一定要好好咁建立一套屬於自己既Style

開心X1000000!!!

================================================
今次唔貼比賽既片啦

因為我相信沒咩人會對B-Boy Battle會有興趣

HAHA

Standard

18 thoughts on “

  1. 好o野wo, 入到… 但係你係打錯密碼所以o甘無事ar…定係咩…可唔可以留一留低你用咩瀏覽器? (其實我自己打錯都無問題- -)(用javascript寫… 功能有限)你話hkms ar.. 佢hk係cb緊, 只係有1個ser 3個ch….玩係有玩ge… 但係fd list一早full左…最後一句… 你到低搵唔搵到個密碼係咩?…

Leave a Reply

