哈哈~

聽日表演啦~

係Apm  — 9:30p.m.~10:30p.m.

得閒就黎睇啦~(睇我出醜係一件幾有益心身既事XDXD)

好好好好好緊張呀~~~~~~~~~~~~

==============================

Le排都勁忙

差唔多日日都係起身就學野,

番到屋企都差唔多12p.m.

而且另一樣好神奇既事情就係

我番SrCrew(Break Dance 團體)同武術都唔夠1個月(暑假開始果陣參加)

兩者都叫我去出Show~

太神了~

而且我遲d 會係9 月1號係”新城音樂會”出Show!!!!

大Show呀

新城呀~

開心死囉

不過開心係有代價

就係我D暑假作業沒咩掂過=.=””

趴了=.=””

睇怕神仙都幫我唔到囉=.=”””

======================================

其實本來仲有幾個勁既空翻同埋係地下轉下轉下既動作……….

不過係個舞台太細

搞到跳唔到=.=””

可惡

感謝小魚幫我錄落

Standard

13 thoughts on “

  1. 收心養性, 未來一年半要超focus:
    讀書、zippies、讀書、oi、讀書、zippies、讀書、oi、讀書…
    無打機、無遊戲、無睇電視/電影、… o個d留番2009暑假補番比你! 無話扣起唔比, 只你reschedule遲d一次過比。 唔可以不停讀書, 人非機器, 唔可以24×7, 一定會depreciate, 讀書要間歇性咁讀!!! 唔好唔玩zippies, 其他無謂野可以減, 運動無得減! 自已識分配時間!
    我當年中四、中五什麼也沒有玩? 中六成年日日用3小時學打桌球, 無他, 拔尖去也…

Leave a Reply

