話說

尋日想去新都會廣場買Printer

行下行下

見到有班人個廣場出面跳Break Dance

我即刻加入一齊玩XD

我一開波打左幾個空翻,屈晒機 ~ 超正 ~

因為沒人識打空翻=.=””

但係我就唔識佢地D Breaking 舞步

話晒我都只係一個玩體操&Free Running既

所以唔識Breaking係好正常XP

我同佢地一凹一凸,我教佢地打翻,佢教我跳Breaking

啱啱好……….

可惜,至少要等到考試完左先玩得  . / .怒

考完試要努力地練習Break Dance!!!


====================================================

跳完之後番屋企沖涼,

裝Printer

煲1集Hero

搞到2點幾先開始做聖經Project……….

多得Le個Project

我第1次係屋企睇到日出 = v =

我唸住熄機果陣,Wayne 啱啱Online 話起身做功課……..我訓都未訓你就起身!!??可惡

多謝聖經Project 令我再一次感到通頂的威力 =v= (想死…….訓左2堂化學,炒左1個Maths 小測)

Standard

14 thoughts on “

Leave a Reply

