OM~OM~

 

一個好開心既經歷………

 

學到好多野,識到好多好朋友

 

唯一遺憾既係我太忙……..有好多次會議都錯失左T.T

 

今年第4,不錯~

 

相簿:http://entertainment.webshots.com/album/558456735XekbkF

==================================================

 

今日去左老豆間廠玩自製Tee

 

自己設計,自己整,自己著———超正!!!

 

首先

CIMG2366 CIMG2364

我一去到就參觀下老豆間廠既設施

CIMG2371

之後就開始將我自己唸既設計整落部電腦度

CIMG2372 CIMG2373

整快版出黎

 CIMG2375

開始印~

CIMG2374

50%

CIMG2379

成功了~試穿XD

<CIMG2376 <廁所男XD

我設計Le個圖案(廁所男)正正配合我既身份—毒男XD

 

其實我唸左十幾個Idea…….但係因為時間所限,唯有整住一件先

 

但係都超滿足XD爆好玩呀~

 

本身老豆話公司忙……沒得去,但係佢尋日突然打電話黎話Okay沒問題

 

所以就有得去……..但係就唔得記通知小魚,因為小魚都話想去,,,,,,可惜的說

Standard

14 thoughts on “

Leave a Reply

