OMG!!!!

 

簡直用唔到任何既文字去形容我個成績表………..

 

好驚d運氣咁次用得咁盡….Le世既運氣都比我用鬼晒=.=””

 

=============================================

化學:1(多謝Dr.Wong~一個唔似博士既博士)

 

物理:2(多謝斌斌…….比我上堂訓覺XDXD)

 

數學:3(好多謝黃Sir……自由政策~一個似偵探而一D都唔似訓導老師既訓導老師,用心良苦~)

 

生物:3(Miss Lam~來自鼻的肉醬意粉XDXD)

 

中文:6(成個成績表最最最最最最最最最最最最最最驚嚇既一Part…..施紅紅老師好好好好好錫我~一個好老師……可惜佢下年話唔會教…第一次認為入到普通班係一件好好既事)

 

英文:28(Miss Mak萬歲!!!!!!!!一個好好既呀媽~好體諒學生+唔會罰人。祝早日康復~)

 

音樂:11(Another thing that make me mad!!!我咩試都沒考過……樂理,彈琴甚至打拍子都唔識既我竟然會有11…….我只係好用心咁練習彈果首歌…)

 

電腦:15(請問上學期教過D咩野=.=”)

 

地理:23(好好笑既老師,亦都好肯付出~Looks like a friend more than a

teacher)

 

中史:24(事實證明—>只要中史堂唔好訓覺,就一定會有好成績!!!)

 

History:31(同上~同學們千祈唔好訓)

 

普通話:64(背拼音好似背英文生字咁XDXD皆因……唔識講~Hehe)

 

體育:30(Sit Up以壓倒性的59下一分鐘取得這成績)

 

聖經:92(唔太信基督教……一個不錯的成績)

 

美術:98(點解仲係寫住美術家!!!係視覺藝術呀!!!)

 

加權:83.8(多謝所有老師~)

 

=========================================

睇完個成績表真係想一死以謝天下………

 

Le個簡直就係我小學既夢想……..

 

宜家好大壓力Tim……..下學期如果有咩閃失都驚會Disappoint d老師…….

 

但係又唔知點做好……因為我今次考試……..講真,真係沒咩努力過

 

我唔係串咀,我係自己知自己事……我真係沒盡過咩力

 

我直情試係考試既某幾日,日日都打番3~4個鐘機……..

 

仲打得多過平時=.=”

 

好驚如果我努力既話反而有反效果…..點算……….OMG!!好亂呀!!

============================================

唔講成績囉

 

講番今日去中文大學上Course先:

 

去大學果陣同我細路同車

 

跟住我細路問我:”哥哥,你去邊呀?”

 

我話:”去大學番學呀~”

 

跟住我細路”哇”左一下:”哇!哥哥~咩你咁快升到大學既~你尋日仲番緊中學家~好叻呀哥哥~”

 

我都唔知笑好都點好………

———————————–

之後上Course,第一個博士講Bar Chart果d野

 

好搞笑

 

第二個講師就小小悶啦~

 

跟住就自製問題,同埋做Quiz

 

4點幾5點就完左囉~

 

A Very Happy Day!!!!!!!

 

===================

終於可以安心咁樣玩體操,LeParkour,跳Hip Hop同埋武術啦~hehe

Standard

24 thoughts on “

Leave a Reply

