第一次玩Zippies(Free Running團體)

 

Logo:

 

網頁:http://www.ourzippies.com/

 

好正呀!!

 

玩技術性運動(包括:跳躍動作, 翻騰動作, 攀爬動作, 電影動作, 等等?)

圖片:

 

如果想睇我既練習相就要等一陣啦XD

 

======================================

好,都係講番我係Zippies既所見所聞先

 

我一入到去見到個呀頭

 

發現佢好熟面口

 

之後發現佢係好多戲出現過!

 

============================

熱完身之後就黎料啦!!

 

D人係分開左做2邊

 

1邊新手

 

1邊老手

 

新手係比初學者玩側手翻,前手翻Etc.

 

老手果邊就玩前空+阻礙物

 

我就行左去老手果邊

 

一開始D動作都Ok

 

之後就係一個高難度翻騰動作

 

我就好大膽咁行去試下

 

頭果幾次都沒咩事(不過失敗左)

 

但係係第4次果陣時

 

我個右膝頭撞到我左腳大腿

 

開頭都沒咩野

 

但係一番到屋企就跛左咁…………..

 

===============================

打完關斗之後

 

就玩D攀爬動作

 

學左勁多野!!

===============================

唔知你地有沒興趣呢?

 

資料如下

 

地點:荃灣惠全體育館活動室

 

時間:逢星期一夜晚

 

費用:場租$20

 

想參加就交Form啦

Standard

12 thoughts on “

Leave a Reply

