我兩隻倉鼠其中一隻

 

係今日已經去左同撤旦打牌(因為我隻倉鼠唔信耶穌)

 

R.I.P.

===============================================

今日8點半番物理班

 

一開始就由胡志偉教~~

 

發現佢都唔錯

 

特性:好鐘意講”傷感”……..怪人一個

———————-

之後就由一個姓區(OR 歐)既大學生教我地咩係物理……..

 

感覺上他教得不錯呢~

========================

開倉日~

========================

大約5點果陣

 

我同細路去左瑞華行既開倉

 

D野又平又多

 

一個1:1既Keroro只係$1200呢~

 

想買

 

因為幾得意

 

但係就只係帶左$500=.=”

 

最後我用左$50買左個好令既戰機(因為令先買,其實對打仗、戰軍沒興趣)

 

而我細路就用左$80買左好多無聊野(Ex:爆龍戰隊公仔、X-man貼紙、高達…….)

==================================

CIMG1519

上面係我個令令戰機

======================

聽日去台灣囉~

 

想揾我??

 

飛去台灣啦

 

一起挺扁吧!!(Gag)

Standard

15 thoughts on “

Leave a Reply

