仙竹林

=======================

早幾日收到一張”仙竹林”台式茶座既傳單

 

之後果幾日想訂都訂唔到

 

因為太多人

 

但係皇天不負有心人,今日終於訂到仙竹林啦!!

———————————

到左中午果陣

 

我同d Friend神咁早就到左大門口

 

但係佢要1點1先到=.=(人地d 餐廳好早到晒啦)

 

之後我見到有一杯珍珠奶茶倒瀉左,佢竟然話杯野太滿,倒瀉少少沒問題(半杯

 

呀!!)

 

之後佢仲好好心咁提我地”小心倒瀉沒得食…..”

 

我知道佢Le句野係出於好意,但係Le句野真係好似d黑社會講”你行路小心d呀”……

 

————————————-

食野

————————————-

當我地係打開飯盒之際

 

幾個人同時O咀=.=”

因為佢d飯盒超級貨不對版………..

 

馬子的超級海鮮炒飯=.=”

 

好似好多野

 

但係事實係一個普通炒飯+蟹柳=.=””

 

真係好呃錢囉

 

炒飯+蟹柳=海鮮炒飯=.=”

 

大家千祈唔好訂果度d飯!!

==================================================

遊戲規則﹕
列出5個自己的特徵,然後列出TAG你那個人的特徵5個
最後TAG  5 個人(轉做5個吧,10個太多了,次數會以10^n上),再列出他們的特徵,不可TAG返TAG你的人
我的特徵*
理科好

文科好……….差

友情>愛情(因為愛情是0   T.T)

好好好好好細粒

個樣……唔夠好多人令仔>.<灰心

==================================

Tag我那個

好多好多眼鏡

好鐘意食狗糧

Bad Girl

長頭髮———有d似深山大猩猩

但係佢係猩猩令女*0*

=====================================

Tag5個人:

好好人的 ———–i 雲

班中游水高手—-鄧雞湯

Mulit Accout 數學  高手 ——-我的小周周

tag了我的第一次的地雷強人 ————-石仔

係班中既最強生物————蜈蚣

 

Standard

17 thoughts on “

Leave a Reply

