Prefect Camp

========================

通了兩宵……..

 

一晚係Home 睇comic

 

一晚係Camp玩

 

跟住今日一訓就訓左16個鐘=.=”

 

超級大昏迷

=========================

星期五

 

因為要去Prefect Camp

 

所以放左個書包係訓導處

 

番到學校果陣時

 

竟然唔記得攞番=.=””

 

到我知道果陣時…….

 

D訓導老師走晒=.=”””

 

有既

 

只係一個鎖左既門…………..

 

而我既可愛小書包同功課袋就係訓導處裏面渡假=.=””

 

天呀!!

 

我有好多功課呀!!

 

點算>.<

Standard

12 thoughts on “

  1. Re i 雲 :我打這篇的時候我還沒ON msn呢

    Re Yiu:=.=”””

    Re Panda:係呀

    Re 新地李:係………

    Re 小丸子:想做都沒得做呢

    Re 當時我同人傾緊計=.=””

    Re 力口米:我是壞學生呢!

Leave a comment